بچه های زاهد شهر

من این وبلاگ را برای همه ی مردم ایران و البته بخصوص مردم زاهد شهر ساخته ام

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 328
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



موج جدید اظهارات جنجالی قلعه نویی: باید مشخص شود چه کسی با چمدان پر از دوبی برگشته است!


 

موج جدید اظهارات جنجالی قلعه نویی: باید مشخص شود چه کسی با چمدان پر از دوبی برگشته است!
سرمربی استقلال گفت:«درباره برخی از افراد رسوخ کرده در رسانه ها چیزهایی می دانم که یک روز می گویم اما مطمئن باشید اگر این اطلاعات رسانه ای شود سنگ روی سنگ نخواهد ماند.»
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی؛ امیر قلعه نویی در گفتگویی جالب با ویژه نامه نوروزی مجله کیهان ورزشی، بار دیگر در لفافه به برخی جریانات رسانه ای اشاره کرد که در نوع خود جالب است. او گفته كه عده ای برای مربیان خارجی حاضر در ایران کارهایی می کنند که از به زبان آوردن آن شرم دارد!


قلعه نویی با اشاره به برنامه 90 گفت: «مگر در این برنامه قداست شکن ندیدید که حرف های چند ماه قبل من درباره عده ای ثابت شد و عده ای به چه کارهایی اعتراف کردند.»


سرمربی استقلال در ادامه این گفتگو افزود: «چون قلعه نویی زبان تلخی دارد و جز خدا از کسی نمی ترسد برخی از افراد رسانه ای علیه او هستند.»


وی اضافه کرد: «بنده معتقدم که قوه قضاییه باید فکری به حال برخی ها در این فوتبال کند و دادستان ویژه ای را مامور رسیدگی به جرایم فوتبالی نماید. باید مشخص شود که چرا در این فوتبال یک تیم دسته اولی با 5 میلیارد بودجه لیگ برتری نمی شود اما یک تیم لیگ برتری با یک میلیارد و دویست میلیون تومان قهرمان می شود!»


قلعه نویی گفت: «خیلی ها در این فوتبال درباره فساد اطلاعات خوبی دارند که هنوز نگفته اند مثلا مهرداد میناوند درباره برخی رسانه ها حرف هایی دارد که به من گفت اما از او خواستم فعلا موضوع را رسانه ای نکند!»


این مربی درباره دستگیری چند سال قبل برخی افراد رسانه ای گفت: «نمی دانم چگونه است که آنها هنوز در رسانه ها فعالیت می کنند! اگر با این مسایل برخورد شود دیگر آن برنامه قداست شکن جرات این کارها را نخواهد داشت.»


قلعه نویی گفت: «بنده درباره برخی از افراد رسوخ کرده در رسانه ها چیزهایی می دانم که یک روز می گویم اما مطمئن باشید اگر این اطلاعات رسانه ای شود سنگ روی سنگ نخواهد ماند. باید مشخص شود چه کسی 10 روز در دوبی میهمان فلان آدم بوده و با چمدان پر برگشته است!»


سرمربی استقلال در انتها گفت: «بارها درباره داستان مار و پله گفته ام اما یک روز این ماجرا را باز می کنم تا مشخص شود منظورم از این موضوع چه بوده است فقط به شما می گویم عده ای به اسم خبرنگار برای مربیان خارجی حاضر در ایران کارهایی می کنند که شرمم می آید بر زبان آورم!»
جهان

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سرمربی پرسپولیس درسال 92 مشخص شد؟!


 

سرمربی پرسپولیس درسال 92 مشخص شد؟!
سید محمد پنجعلی در آذر 1349 در تهران به دنیا آمد. وی در باشگاه های فتح تهران، پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده است.
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی، پنجعلی بعد از آویزان کردن کفش هایش به مربیگری روی آورد. وی به مدت چهار سال از 1999 تا 94 مربیگری پرسپولیس را بر عهده داشت پنجعلی ازسال 20007 تا 2011 در تیم ملی امید ایران به عنوان دستیار سرمربی فعالیت می کرد.

 

شایان ذکر است پنجعلی عضو هیئت رئیسه و دستیار فنی پرسپولیس هم بود که به دلایلی از این پست استعفا داد.

 

پنجعلی ارزیابی اش ازسال 91 گفت: فوتبال کشورمان درسال 91 روزهای خوبی پشت سر نگذاشت تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد موفقی درسال 91 نداشت، درمجموع سال 91 از لحاظ ورزشی و اقتصادی خوب نبود.

 

وی در ادامه بیان داشت: من چند ماهی عضو هیأت مدیره و کمیته فنی پرسپولیس بودم و با اوضاع و احوال این تیم آشنا هستم. پرسپولیس در زمان ژوزه نتایج ضعیفی گرفت و دوازدهم شد این تیم با حضور گلمحمدی دچار تغییر و تحولات و شرایطش نسبت به ابتدای فصل بهتر شد.

 

پنجعلی در خصوص خرید عید گفت: من به همراه اعضای خانواده به خاطر گرانی قصد داریم که لباس های قدیمی را در سال جدید بپوشیم در روز عید هم به جای خوردن ماهی ما کوکو سبزی می خوریم.

 

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد گذراندن تعطیلات عید گفت: من به همراه همسرم و فرزنداانم در تعطیلات عید به شمال می رویم تاهوایی تازه کنیم.

 

پنجعلی در اولین دید و بازدید عید به خانه چه کسی می رود، بیان کرد: پدر و مادرم فوت کردند براین اساس اول به خانه برادر و خواهر بزرگترم می روم. همچنین به دیدار پدر و مادر همسرم هم می روم.

 

وی درباره بهترین خاطره اش از ایام عید گفت: قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا بهترین خاطره ورزشی ام است.

 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بدترین خاطره اش از ایام عید گفت: هفت، هشت سال پیش در ایام عید در خانه کاهو با سکنجبین می خوردم که یکدفعه چند نفر دزد به خانه ما آمدند و اسباب و اثاثیه را در کامیون بار زدند و فقط یک جارو و خاک انداز دم در گذاشتند.

 

وی در خصوص بدترین خاطره ورزشی اش در ایام عید گفت: تیم ملی با تیم ملی عربستان در ایام عید بازی داشت که من ضربه پنالتی را نتوانستم گل کنم و تیم ملی از دور رقابت های آسیایی حذف شد. این موضوع جزو بدترین خاطرات ورزشی ام محسوب می شود.

 

وی درباره چیدن سفره هفت سین در ایام عید گفت: چیدن سفره هفت سین در لحظه سال تحویل جزو سنت های قدیم ایرانیان است به نظرم این سنت خیلی قشنگ است و ما ایرانیها باید آن را حفظ کنیم ما هم در خانه سفره هفت سین برای سال جدید تدارک می بینیم.

 

وی درباره مهمترین اتفاقات ورزشی درسال 91 گفت: اتفاقات فوتبالی در سال 91 خوب نبوده است تیم های ملی در رده های جوانان و امید حذف شدند تیم ملی نوجوانان چهارم شد و تیم ملی بزرگسالان هم در حال حذف شدن است.

 

تیم های باشگاهی همچون پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، و استقلال در جام باشگاه های آسیا نتیجه نگرفتند.

 

وی در ادامه بیان داشت: در حالیکه فوتبال ما درسال 91 عملکرد خوبی نداشت اما سایر ورزشها در المپیک خوب نتیجه گرفتند و مدال های رنگارنگی کسب کردند.

 

وی درباره خاطره ورزشی اش در ایام عید گفت: من موقعی در تیم پرسپولیس بازی می کردم به همراه این تیم به بندر انزلی رفتم بعد از بازی با تیم فوتبال ملوان در انزلی در راه بازگشت در جاده پوشیده از برف گرفتار شدیم ساعت یک نیمه شب بود و همه بازیکنان تشنه و گرسنه بودند.

 

وی در ادامه بیان داشت: علی پروین  من و یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس را مأمور کرد که غذا برای تیم فراهم کنیم ما هم به پروین گفتیم حاضریم ما را از ترکیب تیم کنار بگذارد اما دنبال غذا نگردیم که وی قبول نکرد بالاخره ما درب یکی از خانه ها را زدیم و اهالی آن خانه هر چه خوراکی داشتند به ما دادند.

 

وی درباره سال 92 به نام سال مار گفت: امیدوارم در سال 92 مردم به یکدیگر نیش نزنند.

 

وی در خصوص دروغ سیزده بدری گفت: رویانیان مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد مربیگری به من درسال 92 را داد با اینکه مسئولان پرسپولیس سرنخواستن من دعوا دارند اما از من خواستند در ادامه بازی ها به پرسپولیس کمک کنم.

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پسر زیبایی كه تمرین استقلال را به هم ریخت ؛ تصاویر
پسر زیبایی كه تمرین استقلال را به هم ریخت ؛ تصاویر
آرتین ایراندوست، پسر کوچولوی مدل ایرانی، به تمرین استقلال رفت و با همه آبی ها عکس یادگاری گرفت.
[-] اندازه متن [+]


 

 

 

 

 

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

یحیی گل محمدی بازیکن محجوب و دوست داشتنی دهه های 70 و 80 که حالا بزرگترین چالش فوتبالش را آغاز کرده


هنوز هم با مهدی داداشم/باید چیپ می زدم ولی بد زدم/ من و علی دایی جیک و پوک هم را می دانیم
گل محمدی: بلاژ هی گفت روی کین، ترسیدم بعد دیدم تا سر بازومه!
یحیی گل محمدی خاطرات تلخ و شیرین فوتبالش را مرور می کند

یحیی گل محمدی بازیکن محجوب و دوست داشتنی دهه های 70 و 80 که حالا بزرگترین چالش فوتبالش را آغاز کرده است. مربیگری در پرسپولیس. او از زمانی که آمده به پرسپولیس سامان داده اما مشکل از روزی شروع شده که تصمیم گرفته تا پرسپولیس را پالایش کند. جوانگرایی او با کنار گذاشتن مهدی مهدوی کیا به جنجال کشیده شد اما هم مهدی و هم او این قدر اهل تعامل هستند که کاری کنند تا پرسپولیس بعد از چند سال اقلا به فینال جام حذفی برسد و هوادارانش آسوده خاطر باشند از بدست آوردن سهمیه آسیایی . او در این گفت و گو با خبرآنلاین از خاطرات تلخ و شیرین فوتبالش می گوید.

علی دایی،این بازی رفت با راه آهن است.من سال قبلش در این تیم بودم و خاطرات خوبی داشتم و با دایی هم همکار بودیم.بازی را دو بر صفر بردیم.خاطرات سالهای گذشته با دیدن این عکس برای من زنده شد.خیلی روزهای خوبی داشتم.علی دایی هم که نیازی به تعریف کردن ندارد.ما در بیشتر اردوهای تیم ملی با هم بودیم از همه چیز هم خبر داشتیم.

سال 75 است فکر می کنم.زمان استانکو.دومین قهرمانی من با پرسپولیس اما باور کنید یادم نمی آید که چطور سرم شکست و بانداژ شد.از این تیم الان بزیک با من کار می کند و مهدی هم که بازی می کند. عجب تیم خوبی داشتیم. ما خیلی راحت آن سال ها قهرمان می شدیم.

نساجی یکی از تیم های پر طرفدار کشور است.طرفدارهای تیفوسی عجیبی دارد.من در این تیم خاطرات خوبی داشتم.تیم خوبی هم در اختیارم بود اما به خاطر عدم امکانات نتوانستیم نتیجه بگیریم.در آن فصل چهارم شدیم و نتوانستیم از گروه خود بالا بیاییم.من تماشاچیان این تیم را دوست داشتم.آنها خیلی تیفوسی هستند و البته من را دوست دارند.


بلاژ.می توانم بگویم موقعی که داشت می رفت به پشتم زد و گفت از تو ممنونم.خیلی کمکم کردی.بعد از بازی با ایرلند رفتیم هتل بستان و دور هم جمع بودیم.از من راضی بود.مردی دوست داشتنی بود.من این را قبول ندارم که می گویند بلاژ یحیی را احیا کرد.من از فولاد خوزستان احیا شدم و بیشتر مدیون فولاد هستم.البته در سطح ملی خیلی پای من ایستاد و کمک زیادی به من کرد.من دو ماه مصدوم بودم ولی بلاژ پای من ایستاد و کمک کرد.


فکر می کنم جام اکو باشد در تهران.اصلا یادم نمی آید.من حافظه بلند مدتم زیاد خوب کار نمی کند.اینجا اولین بازی ملی ام را مقابل پاکستان انجام دادم.سال 71.در آن سال قهرمان جام اکو شدیم. این بازی ها شروع کار من در تیم ملی است. البته من حافظه بلند مدتم خیلی خوب کار نمی کند. باورتان نمی شود اما اصلا ذهنیت درستی درباره این عکس ندارم. امیدوارم جام را اشتباه نگفته باشم.


خیلی ها هنوز فراموش نکرده اند این صحنه ها را.هنوز هم مردم می پرسند.ما آن سال زحمات زیادی کشیدیم تا به جام جهانی برویم و می تواانم بگویم که یکی از بهترین تیم های ملی بود.بعد از بازی احساس کردم همه چیز دارد روی سرم خراب می شود.توقع مردم چیز دیگری بود.نا خود آگاه گریه کردم.من تلخ ترین گل تاریخ ایران را زدم.ایرلندی ها 40 بازی بود که نباخته بودند.در بازی رفت دو تا علی کریمی نزد و یکی هم کریم باقری.بلاژ ایرلند را برای ما بزرگ کرده بود.قبل از بازی در کنار روی کین ایستاده بودم و روی کین تا شانه های من بود.پیش خودم گفتم روی کین روی کین که می گویند این است؟!

من اصلا بیلسا را ندیدم که این طور بنشیند.من کمر درد دارم و اذیت می شوم.نمی توانم 90 دقیقه سر پا بایستم.من کمر دردم زیاد است. ولی خداییش این قدر شلوغش می کنید اما من در تمام طول 90 دقیقه ، دو دقیقه هم این طوری نمی ایستم. تازه می گویید هیتلر دو ساعت ایستاده سخنرانی می کرده . حتما من کمر دردم طوری است که نمی توانم مثل هیتلر دو ساعت سر پا بایستم.


از لحاظ شخصیتی آدم خوبی بود.گاهی اوقات دلم برایش تنگ می شود.فکر می کنم او شناخت خوبی از فوتبال ما نداشت.او دو هفته قبل از آغاز بازی های لیگ به ایران آمد از لحاظ فنی نتوانست کمکی کند اما از لحاظ شخصیتی آدم خوبی بود.در بحث تمرین دادن و مسائل فنی نمی توانست کمکی کند.امیدوارم هر کجا که هست موفق باشد.من فقط می خواستم به او کمک کنم اما فرصت اجازه نداد تا ژوزه در پرسپولیس بماند.


این صحبت ها قدیمی شده  است.خود پروین هم همین حرف را زد و گفت اگر مربی باشم نمی ذارم کسی در کارم دخالت کند.این شرایط حرفه ای است و مربی باید اختیار تام داشته باشد.اگر یک مربی این اختیار را نداشته باشد نمی تواند در تیمش کار کند.


این عکس دخترم وانیا است.در 18 بهمن به دنیا آمد.یکی از اتفاقات خوب زندگی ام بود.از وقتی که آمده شادی و برکت را آورده است. بین وانیا ثریا مانده بودیم و نمی دانستیم اسمش را چه بگذاریم برای همین از همه دوستانم خواستم تا در این باره نظر بدهند و سرانجام وانیا رای آورد. الان هم همراه با همسرم رفته شهرستان و دلم حسابی برایش تنگ شده!


بازی با آلمان.ما دو بر صفر باختیم اما خوب بازی کردیم.در اینجا علی دایی مصدوم بود و من کاپیتان شدم.حق ما در این بازی باخت نبود.ما در عرصه ملی در این بازی با ترس بازی می کردیم اگر خودمان ار باور می کردیم می توانستیم از آلمان ها مساوی بگیریم.


من زندگی ورزشی ام را مدیون این تیم هستم.سه سال در آنجا بازی کردم پر از خاطرات.باید از بگویچ هم تشکر کنم.من با وینکو همسایه بودم.او نگرش من را نسبت به فوتبال عوض کرد و سالهای خوبی را در این تیم داشتم.


از دست شما.دربی.این بازی در تبریز برگزار شد.ثانیه 40 یا 50 بود که توپ را انداختن پشت سر من.فکر می کردم توپ به دروازه بان ما می رسد اما این طور نشد و سامره آمد و توپ را زد توی گل.البته این بازی را نباختیم.بهروز رهبری فرد بود فکر کنم که گل زد.در نیمه دوم بازی کلا دست ما بود.در مورد گل هم شک دارم.به نظرم علی انصاریان از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.


ساشا ایلیچ.گلهایی که او می خورد معروف بود،البته بنده خدا تقصیری هم نداشت.سال 83 بود اگر اشتباه نکنم.تیم خوبی داشتیم ولی متاسفانه یک سری مشکلاتی در ادامه کار پیش آمد که تیم را از آن شکل خودش خارج کرد.اختلافاتی که بین بازیکنان افتاد و البته اختلاف ها بین مدیریت.فکر می کنم ما سه تا بازی اول را 9 امتیاز گرفتیم و به پیکان دو بر یک باختیم.ولی در کل تیم خوبی بود و مشکلات مالی هم دلیلی شد تا تیم خوب نتیجه نگیرد.


گل به مکزیک و اولین بازی ایران.افتخار بزرگی بود.در تاریخ فوتبال ایران 6 نفر موفق به گل زنی شده اند که یکی از آنها من هستم.از دقیقه 72 تیم مکزیک دیگر حمله نمی کرد. شرایط طوری شده بود که من ته دلم می گفتم دو تا حمله کنیم گل پیروزی را هم می زنیم. اما اشتباهات زنجیره ای که بین میرزاپور و رحمان رضایی پیش آمد باعث شد تا این بازی را نبریم.به هر حال ایران در آن مسابقه بازی خوبی را انجام داد.


استان اردبیل.من در این استان متولد شدم؛نزدیک نمین.روستایی است به اسم مین آباد که در نقشه نیست.من یک ماه در آنجا بودم و بعدا آمدم تهران.البته الان بیشتر فامیل هایم در استان اردبیل زندگی می کنند. بعد از آنخانواده ما رفتند محمود آباد و بعد هم که آمدیم تهران. خودمان سالهای سال است که تهان زندگی می کنیم.


خاطرات خوبی را در تیم تربیت یزد داشتم.اولین سال مربیگری من بود.یک تیم معمولی داشتیم اما توانستیم با کمک بچه ها یک سال رویایی را رقم بزنیم.ما با یک امتیاز اختلاف سوم شدیم.بازی آخر ما با نفت آبادان بود.آن زمان آنقدر بازی ها طول کشید که مسابقات رفت در فصل تابستان.در کل دلم برای همه بازیکنان تنگ شده،به خصوص بازیکنانی که بومی همین تیم بودند.آنها بچه های خوب و با معرفتی بودند.


سال 74 یا 75 است.اولین حضور من در پرسپولیس.در یکی دو سال اول به خاطر بیماری که داشتم نتوانستم زیاد به پرسپولیس کمک کنم.من از تجارت با رضا ترابیان به پرسپولیس آمدم.یک افتخار خیلی بزرگ برای هر بازیکنی است که پیراهن قرمز را به تن کند.


این هم تمرینات تیم ملی است در زمان برانکو.چیز زیادی برای گفتن ندارد با آن لباس های نه چندان خوب که به ما می دادند.وقتی برانکو آمد تمرینات خیلی خوبی را داشتیم.او آدم باهوشی بود و بچه ها برای تمرین کردن لحظه شماری می کردند.تمرینات او هدفدار بود.به نظر من او موفق ترین مربی تاریخ فوتبال ایران است.


چه بگویم.اتفاقاتی افتاد که برای من غیر قابل پیش بینی بود.بحث آنقدر بزرگ شد که نباید می شد.نمی خواهم دیگر در این مورد حرف بزنم.اما اتفاقات طوری رقم خورد که یک همدلی ویژه ای را در تیم به وجود آورد. شما می دانید که من و مهدی سالهاست با هم دوست هستیم. مثل اینکه به شما هم از دوستی قدیم مان گفته بود. ما هنوز هم با هم مثل برادر هستیم. همین جا جا دارد که دوباره از او شتکر کنم برای اینکه کنار تیم ایستاده و به بچه ها انگیزه می دهد. امیدوارم تیم به فینال جام حذفی برسد و خداحافظی باشکوهی برایش بگیریم.


امیر حسین زمانی که چاق بود.تیم راه آهن است.هر دوتایی مان چاق بودیم.آنجا استرس کمتر بود و اشتهایمان بیشتر.امیر حسین هم که بیست کیلو وزن کم کرده است.الان هم آماده است.البته نه برای بازی کردن.الان یک سال است که کنار تیم است و هیچ کس هم اعتراضی نکرده است.قرار هم نیست که در تیم بزرگسالان بازی کند.


عادل را همه دوست دارند.چهره مردمی است.برنامه اش هم به نظر من بهترین برنامه کل صدا و سیما است و بینندگان زیادی هم دارد.امیدوارم بیشتر به کیفیتش اضافه شود.مشکلات در نود خوب بیان می شود.خیلی از مشکلات حل شده در فوتبال ایران به خاطر برنامه نود است.


ای بابا.پورا.آقای صوفیانی بود مالک این تیم.اما رنگ پیراهن ما قرمز نبود.آقای صوفیانی به فوتبال من کمک زیادی کرد.آن سال قرار داد من 50 هزار تومان و ماهی 5 هزار تومان بود.تمام درآمدم را به مادرم دادم و رفتیم وسایل خانه خریدیم.هیچ بازیکنی اولین باشگاهش را فراموش نمی کند.


این هم فکر می کنم جام ملت ها باشد.بازی اول ما با تایلند که سه بر یک بردیم.بهترین تیم ملی تاریخ شاید باشد.تیم خلی قوی داشتیم و می توانستیم قهرمان هم شویم. خیلی تیم خوبی داشتیم. مثلا بعید می دانم تیم ملی ما هیچ وقت مثل بازی با کره جنوبی این قدر قوی بازی کرده باشد. در این بازی ها ما با ژاپن مساوی کردیم ولی حق مان بردن بود یا باقی تیم ها را هم بردیم. خیلی تیم خوبی داشتیم . حیف ، وافعا حیف که قهرمان نشدیم.


این هم در تیم تجارت است.آن سال با ابومسلم بازی داشتیم و با این تیپ قشنگ در کنار حرم عکس انداختیم. هر کدام از بچه ها اینجا یک لباسی پوشید ، لباس سربازی هم افتاد به من. فکر می کنم هر کسی یکی از این عکس ها در خانه اش داشته باشد. عکس ما هم خیلی بامزه شد.


اینجا یزد است.به دیدن سالمندان رفتیم.بعد از هر بازی ما درصدی از پاداش ها را جمع می کردیم و تقدیم می کردیم به سالمندان.


این هم بعد از فوت عمویم است که از طرف باشگاه به منزل ما آمدند.واقعا سخت است که آدم عزیزانش را از دست می دهد.


صبای قم.تیم جوان و خوبی را ساختیم.متااسفانه یک سری مشکلات به وجود آمد که نتوانستیم ادامه همکاری بدهیم.صبا به دلیل اینکه نخستین تیم لیگ برتری من در زمان مربیگری ام بود خاطره انگیز است.هر موقع یاد صبا می افتم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.


تخت جمشید.بعد از بازی راه آهن و فجر فرصتی پیش آمد و با بچه ها رفتیم به دیدن پرسپولیس.گذشته ما است.زحمات زیادی برای ایران کشیده شده است.یکی اش همین کوروش کبیر که پدر ایران زمین است.
  

اینجا هم که جام ملتهای 2004 است. انصافا این تیم ملی بهترین و کامل ترین تیمی بود که من تا حالا دیدم. قهرمانی بازی ها حق مان بود. ما 10 نفره شدیم . آن هم از دقیقه 20 بازی ولی تا پایان بازی تیم میزبان را بیچاره کرده بودیم. تو پنالتی ها هم اول ایمان توپش را زد به تیر دروازه. او که ضربه اش ا خراب کد ، فشار بازی روی من خیلی زیاد شد. من گلر را که دیدم ، دیدم اگر چیپ بزنم راحت گل می خورد. تصمیم درستی گرفته بودم. درست هم حرکت کردم ولی چیپم ، چیپ از آب در نیامد. اگر می گرفت روی پایم حتما گل می شد اما نشد!

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی، شناسنامه فوتبال ایران در جهان
علی دایی جزو افراد مشهوری است که می‌توان گفت فوتبال ایران را با وی می‌شناسند وی به نوعی شناسنامه فوتبال ایران است زندگی نامه وی را در زیر مشاهده کنید.

به گزارش

خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران

، علی دایی متولد اول فروردین سال 1348 بازیکن سابق تیم ملی ایران و از مشهورترین بازیکنان تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است او در تاریخ 12 اسفند 1386 طی حکمی از سوی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران با قراردادی سه ساله به عنوان مربی تیم ملی اعلام شده و پس از مدتی از تیم ملی دور شد.



وی تا پایان جام جهانی 2006 بازیکن اصلی و کاپیتان تیم ملی ایران بود.



دایی 109 گل در کارنامه خود دارد و با فاصله زیادی بهترین گلزن بازیهای ملی در تاریخ فوتبال جهان است در سال 1386 خورشیدی فدراسیون آمار و ارقام فوتبال علی دایی و رده بیست و ششم لیست بازیکنان به تاریخ فوتبال جهان قرار گرفت که در این فهرست وی به عنوان تنها بازیکن آسیایی در میان برترین های تاریخ فوتبال مشاهده می شود.



دایی سابقه بازی در تیمهای مهم و بوندس لیگا همچون بایرمونیخ را دارد و به همراه این تیم نائب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافته و همچنین یکی از اعضای کمیته فنی فیفا است.



دایی فوتبال را در باشگاههای کوچک شهر اردبیل آغاز کرده است او پس از قبولی در  دانشگاه صنعتی شریف تهران به تیم تاکسیرانی تهران و سپس به بانک تجارت پیوست و در این تیم بود که مورد توجه بیشتری قرار گرفت برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد.



دایی بعدها به تیم پرسپولیس و سپس السعد قطر پیوست و از  این تیم راهی اروپا شد و همراه با کریم باقری به باشگاه آلمانی آرمینا بیلفیلد و خداداد عزیزی به  اف س کلن پیوست . مقصد بعدی او بایرن مونیخ آلمان بور، فرانس کلن بائر رئیس باشگاه بایرن، علی دایی را برای این باشگاه انتخاب کرد و وی را مهاجمی در سطح جهانی معرفی کرد و حضور دایی به بایرن آلمان نقطه اوج فوتبال او بود زیرا پیش از آن حضور بازیکن ایران و حتی آسیایی در یک باشگاه نظیر بایرن مونیخ سابقه نداشت دایی به همراه بایرن مونیخ تا فینال جام باشگاههای اروپا رفت و در نهایت مدال نقره آن بازی ها را به دست آورد گرچه دائی در بازی فینال به میدان نیامد.



وی سپس به هرتا برلین پیوست و با پوشیدن پیراهن شماره 9 از اصلی ترین بازیکنان این تیم بود.


دایی با هرتا هم در جام باشگاههای اروپا بازی کرد و دوبار دروازه چلسی و یک بار دروازه آث میلان را گشود حضور موفق وی در باشگاههای اروپایی راه را برای بسیاری از بازیکنان آسیای از جمله هیده توش ناکاتا و مهدی مهدوی کیا گشود.



علی دایی با باشگاه سایپا به عنوان بازیکن و سرمربی تیم سایپا در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد این تیم توانست در خرداد سال 86 قهرمانی ششمین دوره لیگ برتر را بدست بیاورد.



او همزمان با قهرمانی سایپا در روز 7 خرداد 1386 با زولا گل قهرمانی سایپا، که آخرین گل رسمی آقای گل جهان بود از بازیگری در رشته فوتبال در مقاطع رسمی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.



از نقاط اوج دوران ورزشی وی می‌توان روز 24 آبان 83 را نام برد که وی در این روز و در مسابقات مقدماتی راه یابی تیم ملی به جام جهانی، 4 بار دروازه لائوس را گشود با نام خود را به عنوان  اولین فوتبالیست تاریخ جهان که 100 گل در بازی های ملی به ثمر رسانده ثبت کند علی دایی در لیگ برتر ایران در سال 86 به عنوان سرمربی و بازیکن توانست تیم سایپا را به قهرمانی برساند./مح


نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تاریخچه دیدارهای استقلال-سپاهان +جدول
دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی بین استقلال - سپاهان تداعی کننده فینال معروف جام حذفی دو تیم در سال 83 است.
به گزارش مشرق،

دو تیم استقلال و سپاهان در یک دیدار حساس فردا (شنبه) در مرحله نیمه‌ نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. 

از سال 1350 دو تیم استقلال و سپاهان دیدارهای متعددی در قالب مسابقات لیگ٬ حذفی و دوستانه با یکدیگر برگزار کرده‌اند. اولین مسابقه بین این دوتیم در جام منطقه‌ای ایران در سال 1350 و در اصفهان برگزار شد که با برتری 4 بر صفر استقلال همراه بود و اولین برد سپاهان مقابل استقلال نیز در مسابقات جام تخت جمشید در سال 1353 با برتری یک بر صفر سپاهان و در اصفهان رقم خورد.

در ذیل نگاهی گذرا به تاریخچه دیدار دو تیم از سال 1350 به نقل از تسنیم شده است:

* قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی٬ این دو تیم 10 بار (2 بار در جام منطقه‌ای و 8 بار در جام تخت جمشید) به مصاف هم رفتند که از این 10 بازی 4 برد برای هر یک از دو تیم و 2 نتیجه تساوی به دست آمده است. از سال 1370 تا سال 1380 این دو تیم 18 بار (16 بار در مسابقات لیگ آزادگان و 2 بار در جام نقش جهان اصفهان) به مصاف یکدیگر رفتند. از این 18 مسابقه٬ 8 برد برای استقلال٬ 5 برد برای سپاهان و  5 نتیجه مساوی برای دو تیم ثبت شد.

* در لیگ برتر و از سال 1380 این دو باشگاه تاکنون 31 بار (23 دیدار در لیگ برتر٬ 6 دیدار در جام حذفی، یک دیدار در لیگ قهرمانان آسیا و یک دیدار در جام اتحادیه تهران) با یکدیگر به رقابت پرداختند که سهم سپاهان از این تعداد بازی 15 برد و برای  استقلال 9 پیروزی و  7 تساوی برای دو تیم بوده است.

* در فصل 82 - 81  نیز این دو تیم 5 بار به مصاف هم رفتند که سپاهان در هر 5 بازی با مربیگری فرهاد کاظمی به پیروزی رسید. از این 5 دیدار دو دیدار در لیگ برتر دو دیدار در جام حذفی و یک دیدار در تورنمنت چهارجانبه (جام اتحادیه) که به میزبانی استقلال بود، برگزار شد. جالب اینکه تیم سپاهان در لیگ برتر و در هر دو بازی رفت و برگشت موفق شد استقلال را با نتیجه‌ مشابه 3 بر 2 شکست دهد.

* خاطره انگیزترین دیدار این 2 تیم به سال 83 باز می‌گردد. در فینال جام حذفی 83 - 82، دو تیم با یکدیگر روبرو شدند. استقلال با مربیگری امیر قلعه‌نویی عملکرد خوبی در لیگ برتر 83 - 82 از خود به جای گذاشته و به مقام دوم رسیده بود. سپاهان هم با مربیگری فرهاد کاظمی یک فصل نسبتاً خوب را در لیگ سپری کرده بود. بازی رفت فینال در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان به میزبانی تیم سپاهان برگزار شد که با برتری 3 بر 2 تیم میزبان یعنی سپاهان در دقایق پایانی و در یک بازی هیجان انگیز همراه بود.

با این نتیجه استقلال با کسب نتایج یک بر صفر یا 2 بر یک در خانه مقابل سپاهان٬ می‌توانست قهرمان شود. در بازی برگشت که در تهران و در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از 85 هوادار برگزار شد٬ سپاهان با نتیجه‌ 2 بر صفر استقلال را شکست داد. این شکست و از دست دادن قهرمانی جام حذفی برای امیر قلعه‌نویی و هواداران استقلال با توجه به مقام آن‌ها در لیگ غیر منتظره بود. در مجموع این دو بازی رفت و برگشت سپاهان با نتیجه‌ 5 بر 2 پیروز شده و به مقام قهرمانی این جام دست یافت و به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

* بهترین برد استقلال در جام منطقه‌ای ایران در سال 1350 با نتیجه‌ 4 بر صفر و بهترین برد سپاهان در جام حذفی 82 با نتیجه‌ 3 بر صفر به دست آمد.

* پرگل‌ترین مسابقه به دیدار رفت لیگ برتر 90 - 89 مربوط می‌شود که در آن مسابقه  هفت گل به ثمر رسید٬ تیم استقلال با نتیجه‌ 4 بر 3 در تهران پیروز شد.

* پرگل‌ترین نتیجه‌ تساوی 3 بر 3 است که در دیدار رفت جام تخت جمشید در سال 1356 در تهران و میزبانی تیم استقلال انجام شد٬ رقم خورده است.

* جدول رویارویی 2 تیم به شرح زیر است:

تیم بازی برد مساوی باخت گل‌زده گل‌خورده تفاضل امتیاز  
سپاهان 59 24 14 21 77 79 2- 86  
استقلال 59 21 14 24 79 77 2 77  

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اولین جدال مدعیان لیگ برتر و جام حذفی در سال ۹۲/جنگ برای رسیدن به فینال


 

اولین جدال مدعیان لیگ برتر و جام حذفی در سال ۹۲/جنگ برای رسیدن به فینال
استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم های استقلال و سپاهان در دیداری حساس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند.

سپاهان و استقلال امسال رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و علاوه بر جام حذفی در لیگ برتر نیز با فاصله یک امتیازی در صدر جدول به دنبال قهرمانی هستند.

استقلال  با داشتن 5 عنوان قهرمانی پر افتخارترین تیم جام حذفی است و به دنبال این است که  امسال به قهرمانی دیگری دست پیدا کند.

دیدار های استقلال و سپاهان در چند سال اخیر با حساسیت های زیادی روبرو بوده است. حضور 2 ساله امیر قلعه نویی سرمربی فعلی استقلال روی نیمکت سپاهان یکی از عوامل حساسیت این دیدار است. قلعه نویی با توجه به سابقه حضور در سپاهان شناخت خوبی از این تیم دارد و کاملا به توانایی های این تیم اشراف دارد اما بر هیچ کس پوشیده نیست فوتبالی که سپاهان اکنون با کرانچار ارائه می کند کاملا متفاوت با زمان قلعه نویی است.

خبر بد برای زرد پوشان اصفهانی مصدومیت محمدرضا خلعتبری در دیدار مقابل تراکتورسازی بود که حضور این بازیکن را در هاله ای از ابهام قرار داده است. استقلالی ها نیز حسن اشجاری را به دلیل سانحه رانندگی که در روزهای ابتدایی سال جدید برایش به وجود آمد در این مسابقه در اختیار ندارند.

مهمترین دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی به فینال سال 83 بر می گردد که در آن مسابقه سپاهان در 2 مسابقه رفت و برگشت مقابل استقلال به پیروزی رسید تا بازیکنان این تیم جام قهرمانی را در ورزشگاه آزادی بالای سر خود ببرند.

یکی از مسائلی که باعث حساسیت دیدار فردای 2 تیم شده است زمان برگزاری این مسابقه است که سر آن کشمکش های زیادی به وجود آمد. ابتدا قرار بود مسابقه 9 فروردین برگزار شود که استقلالی ها به دلیل حضور ملی پوشان خود در اردوی تیم ملی به آن اعتراض داشتند. در نهایت زمان بازی 10فروردین اعلام شد که این بار سپاهانی ها به دلیل اینکه باید در تاریخ 13 فروردین در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند به این موضوع اعتراض کردند.  اعتراضی هایی که در نهایت به این امر منجر شد که مسابقه در همان تاریخ اعلام شده برگزار شود.

در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر نیز این 2 تیم در تاریخ 26 فروردین به مصاف یکدیگر می روند که نتیجه آن مسابقه نیز در تعیین تکلیف قهرمان لیگ برتر بسیار تأثیر گذار است.

با توجه به رقابت نزدیک و پایاپای سپاهان و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی انتظار می رود که این مسابقه جذابیت های زیادی برای فوتبال دوستان داشته باشد و بازی زیبایی از آب در آید.

استقلال و سپاهان در تک دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا از ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پیتزای سالم را در خانه تهیه کنید

پیتزای سالم را در خانه تهیه کنید


یک متخصص تغذیه و رژیم‌ درمانی گفت: با استفاده از گوجه، پیاز، هویج، گل کلم، نخود سبز، ذرت و پنیر کم چرب می‌توان در منزل یک پیتزای سبزیجات سالم تهیه کرد.


به گزارش زلال نیوز , برلیانت بزرگمهر در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: پیتزا به علت داشتن سوسیس، کالباس، پنیر پیتزا و نمک بالا می‌تواند عوارض نامطلوبی برای بدن ایجاد کند.
این متخصص تغذیه و رژیم درمانی افزود: این عوارض نامطلوب می‌تواند به صورت مشکلات قلبی، عروقی و فشار خون پدیدار شود.
وی گفت: چرا باید از پیتزای بیرون استفاده کرد. افراد می‌توانند پیتزا را در منزل و با موادی که بی‌ضرر باشد تهیه کنند و از خوردن آن لذت ببرند.
بزرگمهر افزود: با استفاده از گوجه، پیاز، هویج، گل کلم، نخود سبز و ذرت می‌توان یک پیتزای سبزیجات سالم تهیه کرد.
وی در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر مصرف پنیر پیتزا گفت: به جای استفاده از پنیر پیتزا که چربی بالایی دارد و به بالا رفتن چربی و ایجاد بیماری قلبی و عروقی منجر می‌شود می‌توان از پنیرهای رژیمی کم چرب استفاده کرد.
این متخصص تغذیه ادامه داد: پنیرهای رژیمی را می‌توان با کمی آب رقیق کرد و بعد روی سبزیجات آماده شده ریخت؛ مسلماً مزه خوبی خواهد داشت.
بزرگمهر گفت: متأسفانه در پیتزای بیرون، از سوسیس، کالباس و گوشت چربی‌دار به وفور استفاده می‌شود که می‌توان در منزل به جای آن از گوشت قرمز بدون چربی یا گوشت مرغ به میزان مجاز استفاده کرد.
این متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی با بیان اینکه میزان نمک مصرفی در پیتزاهای بیرون زیاد است، گفت: مصرف زیاد نمک می‌تواند به فشار خون بالا بینجامد.
وی در ادامه به افرادی که اصرار دارند از پیتزای بیرون استفاده کنند پیشنهاد داد: حداکثر ماهی یک بار از پیتزاهای آماده استفاده کنید و موقع سفارش پیتزا تذکر دهید که نمک اضافه بر روی پیتزا نریزند.

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تخمه کدو بخورید، افسرده نشوید!
تخمه آفتابگردان، دانه کتان، تخمه کدو و کنجد همگی خوراکی های طبیعی، خوشمزه و حاوی چربی های مفید اشباع نشده هستند. تخمه های آفتابگردان غنی از ویتامین E هستند.

مشرق: یکی از روش های بسیار مفید برای حفظ سلامت بدن، مصرف دانه های طبیعی است.



مصرف دانه های خوراکی یکی از ضروریات رژیم غذایی انسان است و نباید آنها را از برنامه های تغذیه ای حذف کرد. دانه ها، منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها هستند که مصرف انواع آنها برای سلامت بدن و ذهن حیاتی است.



تخمه آفتابگردان، دانه کتان، تخمه کدو و کنجد همگی خوراکی های طبیعی، خوشمزه و حاوی چربی های مفید اشباع نشده هستند. تخمه های آفتابگردان غنی از ویتامین E هستند.



این ویتامین می تواند به بهبود فعالیت دستگاه گردش خون کمک کند. همچنین تخمه آفتابگردان تاثیر آرام بخش روی مغز دارد، چون منبع غنی از تریپتوفان است که موجب ایجاد آرامش می شود.



تخمه کدو نیز می تواند بدون عوارض جانبی التهاب را برطرف کند. تخمه کدو در برطرف کردن افسردگی بدون عوارض جانبی داروها، موثر است.



تخمه هندوانه نیز که اغلب همراه میوه آن خورده نمی شود، معمولا پس از خشک کردن در آفتاب به عنوان یک خوردنی جداگانه مصرف می شود.



تخمه هندوانه منبع غنی از آهن، پتاسیم، ویتامین ها، چربی ها و کالری هایی است که برای تغذیه روزانه ضروری هستند. برای بهره مند شدن از خواص تخمه هندوانه حتما باید آنها را پیش از قورت دادن خوب بجوید.



کنجد هم به عنوان غنی ترین منبع غذایی املاح معدنی در جهان شناخته شده است. دانه کنجد سرشار از کلسیم، منگنز، مس، آهن، منیزیم، روی، ویتامین ها و فیبر خوراکی است. همچنین یک ماده قوی ضد سرطانی موسوم به «لیگنین» به وفور در دانه کنجد یافت می شود./طبنا

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خلعتبری به بازی استقلال می رسید

خلعتبری به بازی استقلال رسید

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید به احتمال زیاد خلعتبری مقابل استقلال به میدان می رود.

رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری که با مصدومیت روبرو است اظهار داشت: با مداوایی که در این مدت خلعتبری انجام داده به احتمال زیاد او به بازی مقابل استقلال می رسد.

وی در مورد شرایط سپاهان برای بازی با استقلال که روز شنبه هفته آینده در چارچوب جام حذفی در مرحله نیمه نهایی برگزار می شود عنوان کرد: برای این بازی آمادگی داریم و فردا جمعه به تهران می آییم.

خوروش با بیان این اینکه تیم دوم اصفهانی ها و سپاهانی ها تراکتورسازی است تصریح کرد: ما همیشه از تیم دوم خود تراکتورسازی حمایت کرده ایم و قلبمان برای آنها می تپد. از آذری زبان ها می خواهیم برای بازی استقلال ما را تنها نگذارند و از سپاهان حمایت کنند


نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تاثیر ورزش بر هوش؟

تاثیر ورزش بر هوش؟

 

فتیله مغزتان را بالا بكشید.
تاثیر ورزش بر سلامت مغز شما
به گزارش افکارنیوز، فواید ورزش تنها منحصر به جسم نیست و ذهن و مغز را هم درست به همان اندازه بهرمند می كند؛ به خصوص ورزش برای اضطراب و استرس، مانند ـآبی است بر آتش. بدون شك كمتر فردی پیدا می شود كه از فواید ورزش ناآگاه باشد اما باز هم افراد به ورزش كردن علاقه ای نشان نمی دهند.از آنجا كه به قول قدیمی ها شروع هر كاری سخت تر است، این افراد نیاز به یك انگیزه خوب برای شروع برنامه ورزشی شان دارند. شاید به نظر شما هم پیگیری مداوم تمرین های ورزشی در وهله اول كار چندان راحتی به نظر نرسد اما به محض اینكه آن را شروع می كنید احساس بهتری پیدا می كنید و می توانید با ذهن و روانی آرام تر به كارهای روزمره بپردازید.

اگر میگرن داری، بدو

برای شروع ورزش انگیزه می خواهید؟ شاید این یافته پژوهشی به شما كمك كند؛ آخرین بررسی ها نشان داده اند افرادی كه فعالیت های ورزشی مداوم مانند دویدن یا شنا را به طور منظم انجام می دهند، كمتر از دیگران به مشكلاتی مانند ناراحتی های روحی و ذهنی مبتلا می شوند. آیا ورزش كردن واقعاً تاثیرهای جانبی مثبتی بر مغز ما می گذارد؟ دانشمندان به نتایج جالبی رسیده اند. ورزش می تواند بیماری هایی را كه به مغز انسان مربوط می شود تا حدی كاهش دهد. پژوهش های جدید نشان می دهند ورزش می تواند علائم مشكلاتی مانند میگرن و دوبینی را كه منشا مغزی دارند تا حدی كاهش دهد. همین مطالعه ها نشان می دهند انجام ورزش هایی مانند بدمینتون و اسكی كه هنگام انجام آنها مغز باید در كسری از ثانیه تصمیم بگیرد، می تواند روی عملكرد كلی مغز تاثیر مثبتی بگذارد. در حقیقت با محاسبه عكس العمل های بیشتر هنگام ورزش، مغز نیز به فعالیت و واكنش وادار می شود. فعالیت بیشتر مغز در نهایت ممكن است علائم بیماری هایی مانند آلزایمر و پاركینسون را نیز تا حدی كاهش دهد.

تا دیر نشده دست به كار شوید

هیچ كس از افرادی كه به دلیل افسردگی شدید، قادر به انجام دادن فعالیت های روزمره خود نیستند انتظار ندارد تا تمرین های ورزشی شان را با سختكوشی پیگیری كنند اما با این حال، ورزش می تواند در مراحل خفیف تر افسردگی بسیار سودمند باشد و شخص را از وارد شدن به مراحل بالاتر نجات دهد. اگر احساس می كنید به معاشرت با دیگران علاقمند نیستید یا بیشتر از حد می خوابید یا امیدی به آینده ندارید، زودتر دست به كار شوید و برای خودتان یك فعالیت روزمره ورزشی برنامه ریزی كنید. این فعالیت حتی می تواند راه رفتن در پارك نزدیك محل سكونت تان یا نرمش های روزمره باشد. برای رسیدن به این هدف، روی ورزش های آرامش بخشی تمركز كنید كه باعث هماهنگی بدن و ذهن می شوند.

فعالیت مغز

درست همان طور كه آتش با اكسیژن بیشتر، شعله ورتر می شود ورزش هم با رساندن اكسیژن بیشتر به خون،‌ باعث افزایش جریان خون و عملكرد بهتر مغز می شود. وقتی مغزمان در بالاترین حد عملكرد خود است، ما نیز در خانه یا محل كار، انرژی و خلاقیت بیشتری داریم. حداقل به همین دلیل ورزش را به عنوان ابزار و سرمایه ای برای عملكرد بهتر خود ببینید؛ نه چیزی كه وقت و انرژی تان را هدر می دهد.

تاثیر ورزش بر هوش؟

بعضی از دانشمندان این احتمال را مطرح می كنند كه ورزش ممكن است روی هوش فرد نیز تاثیر مثبت بگذارد. با این حال، درباره تاثیر ورزش و هوش، هنوز پژوهش های متمركزی انجام نشده است زیرا نتایج این بررسی ها ممكن است با عوامل دیگری مانند تغذیه و شرایط فرهنگی اجتماعی هم پوشانی داشته باشد. با این وجود، پژوهش ها نشان می دهند افراد ۱۸ ساله ای كه تناسب اندام بیشتری دارند، نسبت به كسانی كه چاق یا كم تحرك هستند، عملكرد بهتری در امتحان ها و زمینه های دیگر دارند. هر چند این بررسی ها در نهایت درباره تاثیر مستقیم ورزش بر شناخت و عملكرد هوشی با احتیاط اعلام بی طرفی می كنند اما تاكید دوباره ای بر لزوم داشتن تحرك در سنین كودكی دارند.

این توصیه ها یادتان باش

به طور كلی هر ورزشی كه برای قلب خوب است بر مغز هم تاثیر مثبتی دارد.
تمرین های ایروبیك برای مغز و بدن عالی هستند. این حركت ها برای بازسازی سلول های مغز نیز موثرند.
ورزش زمان به خصوصی ندارد اما انجام دادن تمرین های ورزشی صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب، به داشتن انرژی و خلاقیت بیشتر در طول روز كمك فراوانی می كند.
اگر وقت و هزینه رفتن به كلاس های ورزشی را ندارید، ورزشی كه ذهن و بدن را در هماهنگی قرار می دهد انتخاب كنید و آن را در خانه انجام دهید.
اگر از كار و فعالیت روزانه آن قدر خسته هستید كه حتی نمی توانید درست فكر كنید. كافی است چند بار بالا و پایین بپرید. این كار باعث می شود تا خون بیشتری به مغزتان برسد و عملكرد آن به سرعت افزایش پیدا كند.
ذهن تان را به ورزش عادت دهید. درست وقتی كه ذهن تان شروع به بهانه تراشی می كند او را نادیده بگیرید. می بینید كه به تدریج خود ذهن به جای اینكه مانعی باشد، شما را برای از جا بلند شدن تشویق می كند.

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حضور سلطان در تمرین استقلال!

حضور سلطان در تمرین استقلال!

 

حضور سلطان در تمرین استقلال!
تمرین بازیکنان استقلال برای کسب آمادگی جهت دیدار برابر سپاهان در مرحله نیمه‌ نهایی جام حذفی، با حضور ملی پوشان این تیم برگزار شد.
حضور سلطان در تمرین استقلال!
به گزارش افکارنیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ در زمین چمن کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* همانند روزهای قبل استقبال هواداران استقلال از تمرینات این تیم قابل توجه بود و در فاصله ۲ روز مانده به دیدار حساس با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نزدیک به ۵۰۰ نفر در تمرین حاضر بودند.

* استقبال هواداران به حدی بود که مشکلاتی را برای مسئولان کمپ ایجاد کرده بود. با وجود درخواست مسئولان کمپ از هواداران مبنی بر رفتن بر روی سکوها، باز هم تعدادی از آنها از پشت نرده ها نظاره گر تمرین بودند.

* یکی از هواداران استقلال با یک خودروی پیکان مدل قدیمی که آن را به رنگ کاملا آبی در آورده بود، آمده و توجه حاضران را به خود جلب کرده بود.

* نکته اصلی تمرین امروز استقلال حضور ملی پوشان این تیم (مجتبی جباری، جواد نکونام، خسرو حیدری و پژمان منتظری) بود. نکونام پس از ورود به کمپ به دفتر کادر فنی رفت و با آنها خوش و بش کرد.

* حسن اشجاری و ویسنته آرزه از غایبان امروز تمرین استقلال بودند.

*هواداران استقلال از به تاخیر افتادن دیدار سپاهان و نفت تهران ناراحت بوده و مدعی بودند که سازمان لیگ شرایط را به سود سپاهان رقم زده است. این دیدار به جای ۱۶ فروردین در روز ۱۷ فروردین برگزار می‌شود.

* بازیکنان استقلال با دیدن ملی پوشان سال جدید را به آنان تبریک گفتند و با یکدیگر به روبوسی پرداختند.

* یک هوادار خردسال معلول کنار چمن ایستاده بود که فرهاد مجیدی و مجتبی جباری به سمت این کودک رفته و پس از گرفتن عکس یادگاری دقایقی با وی صحبت کردند.

* پیش از آغاز رسمی تمرین، بازیکنان استقلال بازی "تنیس فوتبال" انجام دادند. در این بازی فرهاد مجیدی و امیرحسین صادقی کری زیادی با یکدیگر داشتند.

* امیر قلعه نویی هنگام رفتن به داخل چمن مورد استقبال هواداران قرار گرفت و آنها از سرمربی استقلال درخواست پیروزی مقابل سپاهان را داشتند.

* ملی پوشان استقلال به جز مجتبی جباری، زیر نظر مجید صالح تمرین ریکاوری انجام دادند. جباری که ابتدا به همراه بازیکنان گرم می کرد پس از دقایقی از آنان جدا شد به همراه کیانوش رحمتی و میثم بائو اختصاصی تمرین کرد.

* مهدی رحمتی که در تمرین دیروز غایب بود، امروز با ۵ دقیقه تاخیر در تمرین شرکت کرد. همچنین کیانوش رحمتی نیز با ۱۰ دقیقه تاخیر در تمرین آبی پوشان حضور یافت.

* با گذشت ۴۵ دقیقه از آغاز تمرین، پژمان منتظری تمرین استقلال را ترک کرد.

* دو نفر از هواداران استقلال بنر بزرگی را در سکوها نصب کرده بودند که روی آن نوشته شده بود: "۸ فراموش نشدنی، سلطان علی جباری دوستت داریم".

* امیر قلعه نویی به مدت ۱۰ دقیقه در ابتدای تمرین با بازیکنان خود در خصوص دیدار با سپاهان صحبت کرد و از آنان خواست با توجه به حضور هواداران استقلال، روز شنبه آینده همه تلاش خود را برای پیروزی بکار ببرند.

* بازیکنان استقلال پس از چند دقیقه دویدن دور زمین به سه گروه تقسیم شدند تا تمرین آقا وسط را انجام بدهند. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه از آنان زیر نظر مجید صالح کار چارچوب شناسی را انجام دادند و گروهی دیگر زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز استقلال تمرین کردند.

* شاهرخ بیانی، مهدی فنونی زاده، سیروس دین محمدی و علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال از نزدیک نظاره گر تمرین استقلال بودند.

* پژمان منتظری دقایقی پیش از ترک تمرین با علی امیری صحبت کرد.

* تمرین فردای (جمعه) استقلال بدون حضور تماشاگران در کمپ این باشگاه برگزار می شود.

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بررسی همه احتمالات در سه بازی آخر ، ایران چگونه به جام جهانی صعود می‌کند؟ + جدول


 

بررسی همه احتمالات در سه بازی آخر
با وجود نتایج رقم خورده در گروه A مقدماتی جام جهانی قاره آسیا اختیار ایران برای صعود به جام جهانی همچنان در دستان خودش است.
به گزارش مشرق،

با

نتایجی که روز سه شنبه در گروه A

مقدماتی جام جهانی قاره آسیا رخ داد و ازبکستان و کره جنوبی حریفان خود را شکست دادند، این تصور به وجود آمد که اختیار ایران برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل در دست رقیبانش است و باید منتظر سایر نتایج تیم‌ها بماند. این در حالی است که ایران این شانس را دارد که حتی به عنوان تیم اول گروه نیز صعود کند. نتایج کامل و جدول رده بندی مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا را

در اینجا ببینید

.


هر چند ایران در زمین قطر و کره جنوبی باید به میدان برود و تنها یک دیدار خانگی مقابل لبنان دارد اما بررسی شرایط جدول گروه ایران نشان می‌دهد که بازی 14 خرداد ایران - قطر در  قطر چقدر برای ایران حیاتی است. تیم ملی کشورمان باید از سد قطر بگذرد تا همچنان شانس صعود به جام جهانی را داشته باشد. این اولین پیش شرط برای صعود شاگردان کی‌روش به جام جهانی است.

جدول گروه A به شرح زیر است:

تیم‌ها بازی امتیاز
ازبکستان 6 11
کره‌جنوبی 5 10
ایران 5 7
قطر 6 7
لبنان 6 4

با توجه به اینکه در تاریخ 14، 21 و 28 خرداد همه دیدارهای این گروه برگزار می‌شود به بررسی نتایج فرضی این بازی‌ها می‌پردازیم تا چگونگی مسیر صعود ایران مشخص شود.

92/03/14

لبنان - کره‌جنوبی

قطر - ایران

* ازبکستان به دلیل اینکه یک بازی بیشتر از تیم‌های دیگر انجام داده در این تاریخ بازی نخواهد داشت و استراحت می‌کند. با توجه به اینکه لبنان تیم قعر جدول است اگر فرض کنیم که کره جنوبی این تیم را شکست دهد و تیم ایران موفق شود در خانه قطر این تیم را مغلوب کند در جدول گروه A این اتفاق رخ می‌دهد:

تیم‌ها بازی‌ها امتیاز
کره‌جنوبی 6 13
ازبکستان 6 11
ایران 6 10
قطر 7 7
لبنان 7 4

تمام جدول‌ها بدون احتساب گل‌های زده و خورده محاسبه شده است. با فرض این نتایج به دیدارهای ماقبل آخر می‌رسیم.

92/03/21

ایران - لبنان

کره‌جنوبی - ازبکستان

*  با فرض پیروزی ایران مقابل قطر، هفته حساسی برای ایران در پیش خواهد بود. ایران این شانس را دارد که تیم‌های رقیبش یعنی کره و ازبکستان در سئول با یکدیگر بازی دارند و نتیجه این دیدار به کشورمان کمک می‌کند که تکلیفش را تا یک هفته آخر بداند ولی باز هم صعود ما در دستان خودش است و هر نتیجه‌ای در این دیدار رقم بخورد اختیار ایران را به دست حریفان نمی‌دهد.

با توجه به جدول فرضی در تاریخ 92/03/14 با پیروزی احتمالی ایران مقابل لبنان در ورزشگاه آزادی و فرض اینکه کره جنوبی در خانه ازبکستان را شکست دهد این تغییرات در جدول رخ می‌دهد:

تیم‌ها بازی ‌امتیاز
کره‌جنوبی 7 16
ایران 7 13
ازبکستان 7 11
قطر 7 7
لبنان 8 4

* با توجه به اینکه فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، سایر نتایج را بررسی می‌کنیم. اگر فرض شود دیدار کره‌جنوبی - ازبکستان مساوی شود اتفاقات زیر در جدول رخ می‌دهد:

تیم‌ها بازی امتیاز
کره‌جنوبی 7 14
ایران 7 13
ازبکستان 7 12
قطر 7 7
لبنان 8 4

*حال فرض کنیم ازبکستان در خانه کره‌جنوبی موفق شود این تیم را شکست دهد و با احتمال پیروزی ایران مقابل لبنان جدول دچار این تغییرات می‌شود:

تیم‌ها بازی امتیاز
ازبکستان 7 14
ایران 7 13
کره‌جنوبی 7 13
قطر 7 7
لبنان 8 4

به گزارش تسنیم، این نتایج فرضی نشان می‌دهد که با پیروزی کره‌جنوبی مقابل ازبکستان این تیم به جام جهانی صعود و با خیال راحت در روز آخر مقابل ایران بازی می‌کند اما اگر برابر ازبکستان متوقف شود یا شکست بخورد برای اینکه در خطر نرفتن به جام جهانی قرار نگیرد با تمام قوا در آخرین دیدار خود در تاریخ 92/03/28 مقابل ایران بازی می‌کند. بنابراین بهترین نتیجه برای ایران شکست ازبکستان مقابل کره‌جنوبی است.

92/03/28

ازبکستان - قطر

کره‌جنوبی - ایران

* شاید این موضوع خیلی خوشبینانه باشد که ایران به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی صعود کند اما با توجه به تغییرات فرضی در جداول تاریخ 92/03/21 ایران این شانس را خواهد داشت که به عنوان تیم اول صعود کند. اگر در دیدار کره‌جنوبی - ازبکستان پیروزی کره و یا مساوی رقم بخورد، ایران می‌تواند با پیروزی مقابل کره‌جنوبی به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند اما اگر در دیدار کره‌جنوبی - ازبکستان تیم میهمان پیروز شود، آن‌وقت ایران باید ابتدا کره‌جنوبی را شکست دهد و سپس منتظر لغزش ازبکستان مقابل قطر در روز آخر باشد.

با این حال هیچ‌وقت نمی‌توان اتفاقات فوتبال را به راحتی پیش‌بینی کرد و حتی تیم قطر هم می‌تواند با پیروزی مقابل ایران تمام راه‌های صعود به جام جهانی را مانند ایران در اختیار خودش ببیند اما بررسی این تغییرات فرضی در نتایج تیم‌ها نشان می‌دهد که راه صعود ایران به جام جهانی برزیل در دستان خودش است و فقط کارش برای صعود سخت است چون باید 2 دیدار سخت بیرون از خانه با تیم‎‌های قطر و کره‌جنوبی انجام دهد و البته باید برابر قطر به برتری برسد تا امیدوار بماند در غیر این صورت کار دشوارتر از گذشته می‌شود. از این گروه دو تیم به صورت مستقیم به جام جهانی راه پیدا می‌کنند و تیم سوم باید در مسیر پرپیچ و خم پلی‌آف با تیم سوم گروه B  بازی کند و در صورت برتری به مصاف نماینده آمریکای جنوبی برود.

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سقف آسمان خراش هم جلوی مجیدی را نگرفت


 

پیوستن فرهاد مجیدی به مس کرمان با مبلغ 2 میلیارد تومان اتفاقی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

به گزارش

خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،

  مجیدی در مس کرمان از دو جهت قابل بحث است ،‌اول اینکه مبلغ قرار داد او و مساله بعدی حس پدرانه فرهاد که در نیم فصل لیگ گذشته به شدت فوران کرده بود و به نظر می رسد در حال حاضر به شدت فروکش کرده است.


 قرار داد دو میلیارد تومانی مس کرمان با فرهاد مجیدی تمام معادلات فوتبال ایران را شکست.
سازمان لیگ در سالهای اخیر تلاش زیادی کرد تا فوران من در آوردی سقف قرار داد را در فوتبال ایران اجرا کند قانونی که به هیچ عنوان با قوانین حرفه ای مطابقت نداشت اما دوستان ما در سازمان لیگ اصرار بیهوده و عجیبی در اجرایی کردن آن داشتند از همان لحظه اول هم مشخص بود که این قانون هیچ ضمانت اجرایی ندارد و کسی هم آن را اجرا نمی کند اما سازمان لیگ در هیچ مقطعی کوتاه نیامده و همچنان اصرار بر اجرای سقف قرار داد داشت امروز که خبر قرار داد 2 میلیارد تومانی فرهاد مجیدی با مس کرمان منتشر شده باید بگوییم که کاپیتان سابق استقلال نه تنها سقف قرار داد را زیر پا گذاشت بلکه سقف تمام آسمان خراش ها را هم شکسته است البته فصل گذشته هم استقلال چنین شرایطی داشت و ستاره های ریز ودرشت لیگ را با ارقام نجومی جذب کرد همانطور که امسال باشگاه پرسپولیس با قرار داد های نجومی پای ستارگان بزرگ فوتبال ایران را به این تیم باز کرد.

سقف قرار داد دیگر هیچ معنی و مفهومی ندارد و به دفعات شاهد نادیده گرفتن این قانون غیر حرفه ای بوده ایم و حالا باید  منتظر واکنش سازمان لیگ به این اتفاقات باشیم هر چند که مطمئن هستیم باز هم اتفاق خاصی رخ نخواهد داد وبا متخلفان برخورد خاصی نخواهد شد همانطور که در گذشته اتفاقی رخ نداد و با آنهایی که سقف قرار داد را رعایت نکرده بودند برخورد نشد.

مس کرمان برای جذب فرهاد مجیدی پا به سن گذاشته حاضر می شود دو میلیارد تومان هزینه کند و انتظار داریم که با این شرایط فوتبال ما پیشرفت کند در حالی که با این مبلغ مس کرمان می توانست چندین جوان خوب را به خدمت بگیرد و آینده خودش و فوتبال ایران را تضمین کند مدیران مس کرمان حاضر می شوند دو میلیارد تومان برای فرهاد مجیدی که سالهای آخر بازیگری اش را پشت می گذارد، هزینه کند و هیچ توجهی به آینده ندارند.

در مورد این انتقال نکته جالب حس پدرانه فرهاد مجیدی است او که در نیم فصل لیگ یازدهم حرفه ای و سوسه دلارهای نفتی قطری شده بود و تنهایی و بی قراری دخترش تیام در امارات را بهانه کرد و به قطر رفت انگار حس دلسوزی و مسولیت پدرانه اش نسبت به تیام کاملا فروکش کرده و در فاصله چند ماه حاضر شده به فوتبال ایران برگردد و  در تیم مس کرمان بازی کند حالا هواداران استقلال بهتر از هر زمان دیگری کاپیتان سابق شان را  می شناسند و به خوبی درک می کنند که دلتنگی تیام و حس پدرانه فرهاد مجیدی تنها بهانه ای برای رسیدن به دلال های قطری بود تا مجیدی در آخرین سالهای بازیگری اش پول هنگفتی را به جیب بزند و به ریش این جماعت بخندد./آق


نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس هایی از زاهد شهر

 

 


 

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 9 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس هایی از زاهد شهر

 

 


 

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 9 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

افتخار آفرین زاهدشهر

زنده باد زاهدشهر و زاهدشهری , پرچم بالاست

 

محمد هادی عزیزی مقدم دانشجوی رشته الکتروتکنیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد

زاهدشهر با استفاده از نانو فناوری موفق به ساخت و تولید مواد پلیمری

هوشمند دما شد . این دانشجوی مخترع در مصاحبه با واحد مرکزی خبر و رادیو
جوان اظهار داشت : در این اختراع با استفاده از نانو مواد پلیمری در
دیوارهای اتاق ، از هدر رفت دما جلوگیری و سبب حفظ دمای محیط تا ۵ ساعت
می شود.
وی گفت : همچنین این عایق حرارتی دارای ۳ طیف رنگ است که با تغییر دمای
محیط به ۳ رنگ دلخواه مشتری تغییر رنگ پیدا می کند ( سه حال سرد ، خنثی
و گرم )
محمد هادی عزیزی افزود :نانو مواد پلیمری هوشمند کاربرد خانگی ، صنعتی و
اداری دارد و با استفاده ازآن می توان انرژی های سرمایشی و گرمایشی محیط
را ذخیره و طی ۵ ساعت بدون مصرف انرژی از آن استفاده کرد .
نانو پلیمری در قالب کاغذ دیواری ، رنگ و upvc طراحی شده و بصورت عایق
حراتی عمل می کند . حفظ دمای محیط ، صرفه جویی در مصرف انرژی و نداشتن
عوارض شیمیایی از مزایای استفاده از این عایق حرارتی است.
دانشجوی مخترع واحد زاهدشهر نانو مواد پلیمری هوشمند دما را درمدت دوماه
با صرف ۳میلیون ریال طراحی کرد اما در صورت تولید انبوه قیمت آن به
اندازه کاغذ دیواری های موجود در بازار و یا کمتر از آن کاهش می یابد .
خلفی نژاد ، رئیس بنیاد نخبگان فارس گفت : ابتکار این جوان زاهد شهری
خرداد امسال به شماره ۷۳۶۸۸ در اداره ثبت اختراعات و مالکیت های صنعتی
کشور به ثبت رسید.
قبل از این نیز 2 اختراع از این دانشجوی واحد زاهدشهر در اداره کل
مالکیت های صنعتی به ثبت رسیده است و این دانشجو با طرح اختراع دستگاه
خنک کننده هسته موتورهای الکتریکی موفق به کسب مدال طلای بیست‌و‌دومین
دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات، نوآوری و فناوری مالزی ( آیتکس )
گردید .
این مسابقات که در مه 2011 در مرکز همایش های بین المللی کوالالامپور که
با حضور 30کشور مطرح جهان از قاره های آسیا ، اروپا و آمریکا برگزار
گردید ، مخترعین ایرانی علاوه بر کسب ۸ مدال طلا، ۱۶ نقره و ۱۲ برنز به
دلیل حضور مستمر و فعال در این نمایشگاه نشان ویژه کشور نمونه (Foreign
Delegate) آیتکس ۲۰۱۱ اهداء شد.
در پی افتخار آفرینی این جوان موفق زاهدشهری وی از طرف مسولین از حجه
الاسلام مهدی زاده امام جمعه زاهدشهر و دیگر مسولین در نماز جمعه زاهدشهر
، مورد تقدیرو تجلیل واقع گردید .

منبع خبر : برگرفته از مصاحبه خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا و سیمای فارس

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

طنزی در مورد افراد زاهد شهر

 

 

نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود تمامی آهنگ ها ی امید جهان

با عرض سلام به تمامی بینندگان عزیز.

بسیاری از بینندگان پیام داده بودند که آهنگ میهانه از امید جهان دانلود نمی شود.

روش دانلود آهنگ میهانه امید جهان:

ابتدا بر روی دانلود کلیک کنید سپس صفحه ای جدید باز خواهد شد که باید برای دانلود بر روی دریافت فایل کلیک کنید.

ارسال در تاريخ یک شنبه 24 دی 1398برچسب:روش دانلود آهنگ میهانه امید جهان,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
توسط Mohammad

 آهنگ جدید ، بسیار زیبا و شاد امید جهان به نام تکون تکون

( ترانه و آهنگ : امید جهان / تنظیم ، میکس و مسترینگ : علی عبدالمالکی )

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:تکون تکون,آهنگ,امید جهان,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
توسط Mohammad

  دانلود آهنگ جدید و بسیار گوش دادنی و شاد امید جهان به نام بیا بیا

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:امید جهان,آهنگ جدید,آهنگ بیا بیا,آهنگ جدید,آهنگ زیبا,,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
توسط Mohammad

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امید جهان به نام های عروسک

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:امید جهان,آهنگ جدید,عروسک,آهنگ جدید,آهنگ زیبا,,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
توسط Mohammad

دانلود اهنگ شاد هل دان دان اميد جهان

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to bachehayzahedshahr.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com